Nefungujici emulace ide-scsi

Vladimir Arnost arnost na dcse.fee.vutbr.NOSPAM.cz
Pondělí Březen 6 18:33:23 CET 2000

Pavel Roj <pavel.roj na bochemie.cz> wrote:
> [...]
> podle navodu z root.cz - pridany radek append="hdc=ide-scsi" v lilo.conf,
> a natazeni modulu insmod ide-scsi v /etc/rc.d/rc.local
> Palicka vzdy dostala scsi adresu  0,0,0 a pripojoval jsem ji jako zarizeni
> /dev/scd0
> Od jiste doby se na ni nemohu dostat jako na scsi zarizeni, nicmene pokud ji
> necham primountovat jako /dev/cdrom tak bez problemu funguje. lilo.conf je
> stale stejny, avsak pri zadani insmod ide-scsi se nevypise detekce zarizeni.
> Kdyz ji chce primountovat, mount napise:
> mount: the kernel does not recognize /dev/scd0 as a block device

Pouzivam ide-scsi pro pripojeni PD/CD mechaniky. Aby to fungovalo, tak v
kernelu _nesmi_ byt aktivni driver ide-cd (CONFIG_BLK_DEV_IDECD).
Ja tento driver prekladam jako modul, takze pri nejakem experimentovani
nemusim bootovat a implicitne ho do pameti nenahravam.

Viz help v "make menuconfig":
| SCSI emulation support
| CONFIG_BLK_DEV_IDESCSI:
| If both this SCSI emulation and native ATAPI support are compiled
| into the kernel, the native support will be used.

Mne taky chvili trvalo nez jsem si techto 2 nenapadnych radku vsiml.

Muj `lsmod`:

Doufam, ze to pomuze.
  Vlada
--
Vladimir Arnost, Brno University of Technology, Czech Republic          v
Can you imagine the silence if everyone said only what he knows?--KAREL CAPEK