simulator na 8051

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Březen 7 08:33:24 CET 2000

----------
| Odesílatel: Peter Belan <belanpe na intrak.tuke.sk>
| nevedel by mi niekto poradit nejaky simulator pre 8051 pod Linux?
| Zohnal som  sdcc-2.1.9Ga -zdrojaky, ale mam problemy s kompilovanim, nema

Nainstalujte si DOSemu a zkuste se podivat i po DOSovych, tech je podle mne
mnohem vice. Image Caldera DR-DOS7.03 (verze free pro dosemu) co je opravdu
MS-DOS kompatibilni vam na pozadani zaslu (cca 450 kB ZIP nebo TGZ, kvuli
lic. nemohu dat na web, jinak jde stahnout od Caldery, ale budete to dost
silene hledat).

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz