dynamicky apache

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Březen 7 08:39:25 CET 2000

| Odesílatel: Jan Satko <satko na quanto.uniag.sk>
|
| Este raz aby ste ma chapali.
| Potrebujem k tomu dokopat apache. Nie nejaky skript.
| A nejde mi o to aby na nejaky subor bola kontrola uzivatela ale presne
| naopak. Podla uzivatela aby sa vybral subor, ktory sa otvori.

V javascriptu primo v HTML strance...?

okenko formulare, onclick na button (ne submit!) zavola funkci co ho ho
vyzvedne, prida priponu a document.location.href= a je to.

Pozor na MSIE5, tam se pro onclick nekdy nesmi pouzivat button, ale jiny
prvek (budto link na #, nebo radio-button). Protoze on totiz vysle
pozadavek vcetne parametru ze jste klikli na button ikdyz nema nazev, coz
se nekdy serveru nemusi libit.

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications