samba domain security

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Úterý Březen 7 08:50:52 CET 2000

Dobry den,

Mirek Kokrda wrote:

> Dobrý net,
>
>  zkouším rozchodit na RH 6.1, Samba 2.0.5a security = domain.
>
> Přidám na NT samba stroj do domény jako "NT server or
> workstation".
> Zkusím smbpasswd -j OPAVA -r kboss
> a dostanu hlášku:
> machine KBOSS rejected the session setup. Error was: code 131
> Failed to change password for domain OPAVA.
> Unable to join domain OPAVA.
>
> Čím to může být? Držím se manuálu k Sambě jako klíště, ale nic už
> mě nenapadá.....

a mel jste odpovidajici zaznam v /etc/passwd? Podle manualu
(jestli se to ovsem mezitim nezmenilo), se mel do/etc/passwd
dopsat vzdycky pro kazdou masinu radek, na kterem bylo neco jako:
jmeno_masiny$:uid:gid:::/bin/noshell
(prosim nekamenujte me, jestli mi tam chybi treba ::, slo mi
predevsim o to jmeno stroje ukoncene dolarem).

Uz jsem s tim dlouho nelaboroval, zkuste to jeste omrknout v
manualu...

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72