SendMail - menenie odchodziej adresy

Milan Kerslager kerslage na pluto.spsselib.hiedu.cz
Úterý Březen 7 07:52:30 CET 2000

On Tue, 7 Mar 2000, Tomas Potok wrote:

> Subor /etc/sendmail.cf, direktiva DM, masquerade as.

Jestli jde o to, ze se to rootovi nedela, je potreba upravit direktivu CE
(aby u ni nebylo nic). Zasah muzete udelat do M4 souboru ze kterych
generujete nebo dodatecne do /etc/sendmail.cf. Ja se dela MASQUERADE_AS
najdete v /usr/lib/sendmail-cf/README z baliku sendmail-cf (RedHat).

Vice viz konference sendmail na linux.cz.

--
                        Milan Kerslager