Bezdratove sitove karty Proxim

Josef Svitak pepa.s na hitech.cz
Úterý Březen 7 10:57:39 CET 2000

Zdravim vsechny

Mam nekolik pocitacu s RedHatem 5.2 spojenych bezdratovou siti. Pro
bezdratove spojeni se pouzivaji interni karty Proxim Symphony, verze
vladacu 1.5.1-1.5.3. Jedna z karet je nastavena jako master, ostatni
jsou stanice. Potreboval bych nekolik veci:
1.) Karta se nekdy zakousne. Vypada to ze je sem-tam ji potreba
resetovat. Jenomze jediny zpusob resetu na ktery jsem prisel je restart
celeho systemu, coz se mi nezda prilis vhodne. Nevite nekdo jak se da
resetnout jenom karta, pripadne proc se to kouse? Zbytek systemu vcetne
ostatnich, beznych sitovych karet (3c509 a pod.) jede bez problemu i
kdyz se Proxim kousne. Nekouse se pravidelne, nekdy je to 3x za den a
nekdy 1x za mesic. Stava se to se vsemi verzeni ovladacu karty. Po
restartu systemu je vetsinou vsechno v poradku.
2.) Potreboval bych rozumnym zpusobem monitorovat silu signalu, kvalitu
spojeni a podobne. Nasel jsem spoustu veci na tohle, vetsinou pro
KDE/GNOME. Bohuzel pocitacich v bezdratove siti nemuzou byt X. Takze by
se mi hodila nejaka podobna konzolova aplikace.
3.) Sem tam bych potreboval otestovat spojeni primo na urovni spojeni
jednotlivych karet, ne na IP. Hlavne u mastera bych potreboval vybirat
se kterou kartou se testuje spojeni. Mam balik wireless-tools 20.0,
program iwspy z tohoto baliku by snad mel zobrazovat nejake statistiky
provozu v siti ale nejak mi nedetekuje wireless extensions ani u jednoho
Proxima, nefunguje s zadnou verzi ovladace.

Za vsechny odpovedi dekuji.

Josef Svitak