GS 6.0 + RedHat + Epson ?

Úterý Březen 7 15:57:44 CET 2000

On Tue, 7 Mar 2000, Michal Kvasnicka wrote:

> Dobry den!
>
> Mam nasledujici problem. Chci koupit nejakou jehlickovou tiskarnu epson
> (LX-100 nebo tak neco) a zjistil jsem, ze Ghostscript 6.0 ji sice
> podporuje,
> ale  pouze pokud si GS sam zkompiluju. RPM na www.aladdin.com je totiz
> zkompilovan bez teto podpory a .SRC.RPM je tak nastaven taky. Zda se mi,
>
> ze by snad stacilo udelat nejake trivialni upravy do souboru
>         ghostscript-6.0-config.path,
> ale pak uz zase neumim rozbehnout tvorbu RPMka.

1. rozbalite src.rpmko pomoci rpm -i ghostscript...src.rpm
2. upravite zlobivy patch v SOURCES
3. ve specfile v SPECS zmenite verzi (ja delam to, ze do release
   pridam "loc" jako "local"), pripadne muzete do %changelog pripsat
   informaci o provedene zmene
4. vytvorite nova rpmka pomoci rpm -ba SPECS/ghostscript...spec

dalsi detaily viz nejaky pokec o RPM (myslim, ze neco bylo v Linuxovych
novinach)