Zobrazeni stranky PostScriptu

Úterý Březen 7 14:52:53 CET 2000

On Mon, 6 Mar 2000, Pavel Franc wrote:

> Asi by se něco takového dalo udělat pomocí příkazů PostScriptu, ostatně
> takhle nějak zřejmě musí být ghostscript ovládán prohlížečem gv a jinými.

gv dela to, ze dokument rozebere podle DSC komentaru (tako ty veci jako
%%Page) a pak ho po kouskach posila pres stdin do gs

bud pouzijete jiny program na "demontaz" vstupniho souboru (jako zminovany
psselect...to vsak asi ke sve praci potrebuje DSC, coz nektere soubory
z nejmenovanych zdroju nemaji), nebo muzete pouzit neco jako -sOutputFile=
'|if [ %d = 17 ]; then cat; else cat >/dev/null; fi' (coz zase ma tu
chybu, ze zbytecne vykresluje uplne vsechny stranky)