OFFtopic: certifikat na https SSL

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Středa Březen 8 08:27:02 CET 2000

:> Sorry za offtopic ale nic lepsie som nenasiel. Potreboval by som aby moj
:> web bol https security a kedze to s vlastnym CA nejde podla mojich
:> predstav (hlupe okna v netscape a v IE) rozmyslam nad variatom si zakupit
:> certifikat od nejakej CA komercnej spolocnosti. Robili ste to uz niekto a
:> vedeli by ste mi poradit aku spolocnost zvolit, asi co to stoji a resp.
:> ci to za to stoji?

osobne odporucam Thawte http://www.thawte.com
( teraz ich kupil verisign, ale snad to neovplyvni kvalitu .. )

cena je primerana ( cca 150$ ak si dobre pamatam spred roka ) .. reakcie
pruzne a rychle .. mame u nich certifikat uz viac ako dva roky a nie je s
tym ziadny problem ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying