OFFtopic: certifikat na https SSL

Martin Horak pop3MH2 na sce.cz
Středa Březen 8 08:29:29 CET 2000

> From: David Celjuska <dcsoft na dcsoft.sk>
> Subject: OFFtopic: certifikat na https SSL
>
> Zdravim all!
>
> Sorry za offtopic ale nic lepsie som nenasiel.
> Potreboval by som aby moj web bol https security
> a kedze to s vlastnym CA nejde podla mojich predstav (hlupe
> okna v netscape a v IE) rozmyslam nad variatom si zakupit
> certifikat od nejakej CA komercnej spolocnosti. Robili ste to uz
> niekto a vedeli by ste mi poradit aku spolocnost zvolit, asi co to
> stoji a resp. ci to za to stoji?
>
> Pripadne ake ine riesenie na ochranu dat sa da pouzit
> [...]
Ja jsem o tom take uvazoval, ale nakonec jsem zvolil vlastni CA.
Okruh nasich uzivatelu je omezeny, a dodam jim navod, jak maji
naklikat to, ze chteji nasemu certifikatu duverovat (a jak si ho
pripadne overit). Silne me ovsem depta, ze MSIE nezobrazuje klasicky
fingerprint, ale tzv. MINIATURU, navic vypoctenou jinym algoritmem o
jine delce,... Proc to delaji, proc se nedrzi zabehanych veci?

--
Ing. Martin Horak
SCE a.s. Decin