LILO a WinNT Wkst. OS Loader

Miroslav Latal mlatal na fides.cz
Středa Březen 8 09:31:16 CET 2000

----- Původní zpráva -----
Od: Milan Tousek, Ing. <tcomp na tcomp.cz>
Komu: Konference LINUX (el. adresa) <linux na linux.cz>
Odesláno: 1. března 2000 8:26
Předmět: LILO a WinNT Wkst. OS Loader

: Zdravim vsechny pritomne.
:
: mel bych jeden dotaz (omlouvam se, ze se na to ptam, ale mam relativne malo
: casu na to, abych prochazel dokumentaci k LILu).
:
: Jeden klient pozaduje na nove PC naisntalovat WNT 4.0 Wkst. a Redhat Linux. Pri
: instalaci WinNT jsme na disku nechali dostatek mista pro dalsi partition pro
: Linux. Poradte, kam ale nainstalovat LILO (MBR,...) tak, aby to nic neudelalo s
: nainstalovanymi NT?

Na masine jsem mel rozchozene WNT 4.0cz wks, priinstaloval jsem RedHat 6.0,
LILO dal do MBR a chodi naprosto v pohode. Bootovaci sekvence probehne
v poradi LILO -> ŃT loader bez nejmensiho zakolisani. Uz asi pul roku.

----
Mirek Latal - Trade FIDES a.s.
mlatal na fides.cz
privat: mlatal na post.cz
ICQ: 5064012
podporovano PGP, cestina MIME ISO-8859-2 a CP1250