Dosemu a IPX

Igor Bujna igor.bujna na maxi-tip.cz
Středa Březen 8 10:47:33 CET 2000

On 7 Mar 00, at 18:47, dabel wrote:

> Dobry den
>
>  Mam zajimavy problemek. Potrbuju funkcne rozchodit IPX v dosemu.
>
>  Situace:
>   IPX mi bezi. Dokonce i mars (je viditelny odjinud). Muzu pouzit i ipxtalk.
>   Naprvni pohled parada.
>
>  A vcem vezi problem?
>
>  Kdyz si spustim nejakou tu dosovou hru tak to vypada jako bych na siti
> nebyl, teda spis jako bych mel sit jen sam pro sebe. Mam programek ipxredir.
> A kdyz v nem zadam svou IPX adresu tak nejsem nalezen.
>
>  Tedy se ptam v cem muze byt problem? Netusite?
>

>                                          dabel
Kdysi jsem resil podobny problem.Nejdrive jsem zkompiloval
kernel s podporou ipx protokolu.Pote jsem spustil ipx_configure --
auto_primary=on --auto_configure=on(automaticke nastaveni IPX
protokolu, ponevadz v siti byl Novell Netware server 4.11).Toto
bylo nastaveni v linuxu.V dosemu.conf musi dat polozky
ipxsupport a novell_hack ->on(nejlepe si precist dokumentaci k
linuxu).
Ted nevim ale myslim si , ze v dosu musite spustit jeste nejake
programy, typu ipxodi atd.to zalezi co chcete pod tim novelem
provozovat.
Nashle.