Dosemu a IPX

dabel D.Teufel na sh.cvut.cz
Středa Březen 8 13:13:42 CET 2000

> melo by stacit vlm. lsl, ipxodi,.... nahradi dosemu diky te direktive
> ipxsupport.
> Ten novell_hack nezapinam - nevim k cemu to je.
>
> S pozdravem
>
> Ondrej Rusek
> GYmnazium BOzeny Nemcove, Hradec Kralove

O to nejde. Asi jsem se spatne vyjadril.

Novell clienat pod dosemu pustim. Uspesne se mohu kamkoli(vramci moznosti)
nalogovat. Vsechno jede tak jak ma. Ovsem kdyz pustim nejaky testovaci
program tak me na siti nenajde. Jako bych na te siti nebyl, prestoze jsem a
vyuzivam sluzeb ostatnich serveru. A vtom je prave ten malickaty hacek.

Konkretne lze otazku formulovat tak. Jak si pod dosemu zahrat sitovou hru po
siti?
Pricemz packed driver je instalovan. Nesetkal se nedko stim?
(Kdyz to poustim ze skutecneho dosu tak mam cislo site stejne, ovsem funguje
to zcela normalne takze si sitovou hru pres sit zhrat muzu)

                                                 dabel