OT:Internet po kabelove tel. DattelKabel

Středa Březen 8 15:07:24 CET 2000

Daniel.Prynych na hornet.cz (Daniel Prynych) writes:

> Ja mam 2.2.14, obcas ji pouzivam na velmi pretizene lince, ztrata i pres 50%
> a jede sice velmi pomalu ale jinak bez problemu.

Da se na te lince interaktivne pracovat treba pres ssh? U datovych
prenosu casove prodlevy treba 4 s prilis nevadi, ale pri interaktivni
praci je to kalamita.

Mimochodem, nevi nekdo, jak je to s hodnotami timeoutu u Linuxoveho
TCP/IP?  Napr. pokud se ztrati paket, jak dlouho trva, nez se spojeni
da doporadku ... Staci odkaz na dokument, kde je to popsano.

Neexistuje nejaky SW pro analyzu kvality linky? Ping poskytuje
zakladni informace, spis mi jde o SW, ktery by dokazal charakterizovat
kvalitu linky z hlediska pouzitelnosti pro interaktivni praci.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR