linux a win 98.

Vladimir Arnost arnost na dcse.fee.vutbr.NOSPAM.cz
Středa Březen 8 15:49:08 CET 2000

Jaroslav Lukesh <lukesh na seznam.cz> wrote:

> Hledejte mars nwe, pak budete mit kompletni novellacky server z Linixu
> vcetne IPX. Jede sice o neco pomaleji nez novell, ale je zadarmo.

Jenze ja nepotrebuju nahradni Novell server, ale _klienta_ na SMB over
{NetBEUI,IPX} pro Linux. Nikdo po mne nemuze chtit, abych obchazel vsech
160+ pocitacu a na vsechny kvuli memu Linuxu instaloval Novellovskeho
klienta, aby se na muj pocitac dostali. Ale i presto bych JA nevidel JE,
protoze oni by na Win9x/NT nemohli provozovat zadny Novell server. Windowsy
sdili soubory pouze pres SMB protokol, ktery muze byt siren transportnimi
protokoly TCP/IP (W9x,NT,Samba), IPX (W9x,NT) nebo NetBEUI (W9x,NT). :(

IPX v Linuxu podporovany je, ale nezda se, ze by toho nekdo vyuzil a spachal
nejaky klient na pripojeni k Woknum. Ja o SMB prakticky nic nevim (krome
toho, ze je dost obskurni a kazdy si ho vyklada uplne jinak), takze se v tom
nemuzu angazovat.  :(

Vlada
--
Vladimir Arnost, Brno University of Technology, Czech Republic          v
Can you imagine the silence if everyone said only what he knows?--KAREL CAPEK