Dekuji Re: dhcpd jak omezit jenom na eth0 ?

Frantisek Dufka dufkaf na merit.cz
Středa Březen 8 18:38:43 CET 2000

Dne Wed, 08 Mar 2000 Tomas Cermak napsal(a):

> man dhcpd
>
> takze dhcpd eth0 :-)

Jo je to tam, prominte, dekuji, priste budu menekrat rezat a vicekrat merit :)
Prisel jsem na to potom nahodou kdyz linuxconf
restartoval sluzby po nejake zmene a spoustel to s parametry eth0 eth1, nicmene
nevim kde to vycuchal, kdyz jsem se potom dival a upravovoval
/etc/rc.d/idit.d/dhcp aby to poustel jenom s tou jednou kartou tak tam zadne
parametry nebyly. Divne.

		Frantisek Dufka