(OffTopic)Re: Linux na vojne

Tomas Kouba kouba na hw.cz
Středa Březen 8 20:39:16 CET 2000

Sb.)

> .. snip ...

> no sice mate pravdu, ale jsme v Cechach a vsadim se, ze v popisu
prace
> bude oficialne uklid spolecnych prostor a podobne veci :)

Me rekli tam co jsem delal civilku: "Pomocne prace jsou od slova
pomahati nam s tim, co my potrebujeme." a bylo (staral jsem se jim o
pocitace a elektroniku, ted se jim to pomalu sype a ja obcas po mailu
radim).

>  Co z toho plyne - diskriminace nejenom v delce sluzby, ale i v tom,
ze
> cloveka odtrhnou od jeho oboru. Kdyz ztratite na rok a pul kontakt
se
> svetem IT, co budete umet ???? H**no !

Za rok vojny taky, ale kdyz se statu vyplati nechat me po skole
zametat a ne delat to co me naucil, je to jeho vec.

Tomas