KDE a zvuky

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Čtvrtek Březen 9 06:04:30 CET 2000

> vytvoril jsem soubor sound s danym udajem (ze souboru soundcard) a
> stejne mi to nechodi. pokud spustim kaudioserver rucne z terminalu, tak
> funguje alespon tlacitko test pri vyberu systemovych zvuku, coz je urcity
> pokrok, ale pri udalostech je to neustale neme.
> zkousel to jeste nekdo jiny? fungovalo to?
>
>                                    Petr

Resil jsem stejny problem a nakonec pomohlo toto:
V startkde jsem zakomentoval celou tu sekci s odkazem na audiokartu a pod to
napsal do jednoho radku kaudioserver a pod to kwmsound. Pak už jen stačilo
zaškrtnout volbu "povolit systemove zvuky" a KDE od te doby zvuci.

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA a.s. Plzen
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz