Jeste Samba

Jan Povolny jpovolny na iol.cz
Čtvrtek Březen 9 06:19:31 CET 2000

Dobry den,

> ozval se mi jak to vyresil, jestli to teda vyresil.
> Dela mi to totiz taky, at zkousim co zkousim.

*** Vyresil to upgrade na sambu 2.0.6. Ted je jiz vse v poradku. Bylo by to
byvalo bez problemu, kdybych neupgradoval sambu na serveru s RH 5.1. Stejne
me nakonec cekal update linuxu a nyni jiz bezim na RH 6.1 (skoro spokojeny).

> Byla tady hlaska, ze Samba 2.0.6 je lepsi. Je to pravda? Kde by se dala
> nejjednoduseji stahnout?

*** Stahnout se da kdekoliv. Napriklad na ftp.fi.muni.cz v redhat-rawhide,
kde jsem ji myslim tahal i ja. Celkem to ma (3 balicky) asi 2,5 MB.

Jan Povolny
jpovolny na iol.cz