linux a win 98.

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Březen 9 08:20:30 CET 2000

| Odesílatel: Vladimir Arnost <arnost na dcse.fee.vutbr.NOSPAM.cz>

| At hledam jak hledam, tak tam o SMB pres NetBEUI nemuzu nic najit. Jsou
tam

Jeste mne napadla mozna hloupost, ale zkusit by se to mohlo:

Pres DOSEMU rozbehat IPX a na tu navazat Microsofti Dosovske NetBEUI (NEt
BEUI pod DOSem a W311 stejne defaultne jede pres IPX, cili IPX je
nutnost)... Nebijte mne, ale mozna by to takhle i mohlo fungovat.

Byl to __jenom_napad__...

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications