StarOffice a cestina

Ales Gardavsky alesg na tdat.cz
Čtvrtek Březen 9 10:44:17 CET 2000

Ahoj,

Mam RH 6.1 Cz. Nainstaloval jsem si anglickou verzi StarOffice 5.1.  Zkousel
jsem do ni nacist nejake soubory s cestinou, ale rada znaku se nezobrazuje
spravne. Samozrejme, problem bude v tom, ze mi chybi fonty.  Jenomze kdyz
mam zapnutou ceskou klavesnici a chci napsat nejake ceske fonty, tak se
nenapise vubec nic, kurzor proste stoji na miste. Pritom ve WordPerfectu,
terminalu a jinych aplikacich muzu ceske znaky normalne psat. Podle me by to
prece melo psat alespon ty paznaky co zobrazuje ne? Myslite, ze az si sezenu
ceske fonty, zacne mi tam chodit i ceska klavesnice?

Diky za radu