Xhost

Zeno zeno na peace.upol.cz
Čtvrtek Březen 9 12:41:02 CET 2000

k!

  Jo, mas pravdu, ale z hlediska bezpecnosti je to uplne na nic. Protoze
krom zobrazeni to dovoluje i cist obrazovku, monitor apod. Je s tim
sranda, kdyz to mas implicitne zaple ve skole, ale jinak bych to
nepouzival. Doporucuju ssh, ktery se o to stara sam a sam ti presmeruje
X-ovou aplikaci na tvuj monitor.

  A kdyby ne, tak mas zakazany XForwarding, tak si ho zapnes (pokud ho ale
ma vyplny server, mas smulu).

                                      Zeno