OT:Internet po kabelove tel. DattelKabel

Zdenek Drvota drvota na zds.cz
Čtvrtek Březen 9 18:03:06 CET 2000

### Alexandr Malusek napsal dne 8 Mar 00, v 13:03 :

> Zazadal jsem o prideleni pevne IP adresy (+158 Kc/mesic). To by pro
> otestovani melo stacit. Je mozne, ze Dattelkabel chce mit vsechny
> MAC adresy registrovane, takze se radsi zeptejte jich.

Ale MAC a IP adresa nema v podstate nic spolecneho,
jde o dve rozdilne veci. Jinak je pravda, ze u nekterych
znacek/typu sitovek bylo mozne uzivatelsky nastavit jinou
adresu MAC, ale byl bych s tim opatrny. MAC by mela byt
globalne jedinecna uz z vyroby.

       Ing. Zdenek Drvota e-mail: drvota na zds.cz
       director
       ZDS, spol. s r.o.
       Hronovicka 708       tel:+420-40-6613756
530 02 Pardubice            fax:+420-40-6613756
Czech Republic                http://www.zds.cz
                            e-mail: info na zds.cz
Pripojte se k hledani mimozemskych civilizaci:
SETI na Home    http://setiathome.ssl.berkeley.edu
Darek, ktery nezklame? CeDecko od nas!
http://www.zds.cz/cdrom/cdrom.asp?sender=mail