Xhost

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Čtvrtek Březen 9 19:45:38 CET 2000

On Thu, 9 Mar 2000, Petr Kolar wrote:

> Pokud je na obou strojich ssh, tak si muzete usetrit praci s ruznymi xhost
> ci xauth a program na vzdalenem stroji pustit pomoci
>
> ssh -f uzivatel na stroj program

>   bg apod.)
> - pokud takto spustite treba xterm, je mozne z nej primo a jednoduse
>   spoustet dalsi programy pro X (problem je jedine, kdyz v nem udelate su
>   a chcete neco spustit jako root)

No a jak mam udelat abych mohl byt root a spustit nejakou grafiku v jiz
bezicim normalne uzivatelskem X sesionu ?
Zatim mi na to zabral jen xhost mujstroj (ci localhost kdyz jsem u sebe
sama) a patricny DISPLAY=   - ale to rusi ssh forwardingu - tam pisou ze
se to nesmi. Neni na to nejak finta bez DISPLAY ?

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *