Jeste Samba

Vladimir Rengevic grafon na grafon.sk
Čtvrtek Březen 9 22:33:02 CET 2000

> Omlouvam se, ale v predchozim mailu sem spatne napsal svoji adresu.
> Takze jeste jednou:
>
> Pred par dny tu sel dotaz na to, ze Linux sice ve Win videt je, ale po
> kliknuti se napise, ze neni pristupnej. Byl by ten dotycnej tak hodnej a
> ozval se mi jak to vyresil, jestli to teda vyresil.
> Dela mi to totiz taky, at zkousim co zkousim.

Teoreticky pridat pocitac do /etc/hosts, v smb nastavit browseable ;-)
Ono staci polovit v archive, je to pravidelna otazka minimalne 2xmesacne.

> jak se jmenuje "Samba" pro Macintoshe a zase..., kde by se to dalo
> nasosat?

Vola sa netatalk, jeden zo zdrojov je ftp://ftp.cobaltnet.com/pub/users/asun

> Diky moc Jarda

Neni za co

Vlado

Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON
Tranovskeho 19, 031 01 Liptovsky Mikulas, SLOVAKIA
tel.: ++421/849/55 26 153, fax: ++421/849/56 21 454