Porty v RH 6.1CZ

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pátek Březen 10 09:56:22 CET 2000

> Proboha, cim dal vic mi pripada RH 6.1 jako pekne povedenej kousek.
> Nainstalovat se to neumi, a k tomu jeste dalsi veci... RedHat je urcite
> pobocka M$...
>
> Miloslav Ponkrac

Ja by som skor povedal, ze ludia ako VY z toho pobocku MS prave robia.
Chcu aby sa iba nieco pustili, ono sa to same nainstalovalo a potom sa to
iba pusti a same to bezi. Plug&Play. Ale mozno prave o to redhatu ide. Aby
postupne vytlacil MS windows.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{     JS3417-RIPE        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }