presmerovani na port 80

Igor Kilian igor.kilian na infogas.sk
Pátek Březen 10 09:50:10 CET 2000

Co tak pouzit redirector (port forwarding). Je to jedno ci je to ta ista masina
ci uplne ina, hlavne ze sa tam dostane. Ja pouzivam na podobne veci do RH
balicek redir-2.0-1.i386.rpm. Redirector moze bezat z inetd alebo aj samostatne.

Igor

PS: ak ide iba o dany web site tak da sa hodit do html kodu domovskej stranky
presmerovanie na iny site. Uzivatel si to ani nemusi vsimnut. Pravdaze vtedy
musi bezat web server na obidvoch miestach.

Dňa Št, 09 mar 2000 ste napísali:
Ing. Igor KILIAN
InfoGas a.s., Kozia 17
815 37 Bratislava, Slovakia