Problem s Fury 128

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Pátek Březen 10 10:47:13 CET 2000

On Thu, Mar 09, 2000 at 07:37:52PM +0100, Petr Skoda wrote:

> Ha, kdyz jsem se ptal, kdo ma ALL IN WONDER PRO 128, nikdo me neodpovedel,
> ted vidim, ze jsem mel radsi rict chipset (ten je asi stejny ATI Rage 128)
> Taky vam dela problem s XFCOM_RAGE128 ? Jak jsem popisoval drive?
> Prepinani z X do konzole a zpet rozhodi barvy (aspon me a pomuze zmena
> rozliseni)  A hlavne jede vam DOSEMu s console graphics ? Nebo taky tuhne
> s tmavou obrazovkou ?

  To je drobny omyl, v mailu jste napsal Fury, a tu mam, mailik o Wonder
  jsem najak prehlid'. Mam 16 MB s TVOut, ale Wonder ma navic tuner. Snad
  se jinak nelisi.

  Nicmene z konzole do X se muzu vesele prepinat bez chyby (s aty128fb
  i s XFCom_Rage128). dosemu jsem s grafikou jeste nezkousel, testnu to
  (mam kompa doma) a pak odpovim. Textovy rezim je v pohode ;-)

  Instaloval jsem kopirovanim souboru vysosanych z rpmek od SuSE (mam
  Debiana) a rucnim klofanim XF86Config.

    zdravi

      Ferda Prantl
--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."
Ferdinand Prantl