Porty v RH 6.1CZ

Ing. Miloslav Ponkrác ponkrac na peregrius.cz
Pátek Březen 10 10:50:15 CET 2000

>Ja by som skor povedal, ze ludia ako VY z toho pobocku MS prave robia.
>Chcu aby sa iba nieco pustili, ono sa to same nainstalovalo a potom sa to
>iba pusti a same to bezi. Plug&Play. Ale mozno prave o to redhatu ide. Aby
>postupne vytlacil MS windows.

<offtopic>
Já ale nevím, co je na tom špatného? Ano, byl bych rád, kdyby se něco
samostatně nainstalovalo. Velice by mě to potěšilo. A nestydím se za to,
naopak to považuji za dobrou snahu. Nevidím nic dobrého na tom, když se něco
nutně musí tvářit složitě, jinak je to zavrženíhodné. Jsem rád, když si mohu
na základě znalostí cokoli později nastavit, ale aby to bylo složité, jenom
proto, aby to bylo složité, to neuznávám.

Jestli jste to nepochopil, tak RedHat je firma, která bude také nějakým
způsobem chtít vydělávat. A distribuce RedHat je jedním z nástrojů, které
bude chtít k výdělkům použít. Stejně tak se o to snaží další firmy s jiným
jádrem. A nedělejte si iluze, že obchodníci budou argumentovat slovy: "Když
nejsou odborníci, tak ať si od nás nic nekupujou...". Tudíž se v
jednoduchosti se _většina_ firem, které budou vydávat své distribuci, bude
chtít přiblížit jednoduchosti MS. A samozřejmě, že také tyto firmy s MS
bojují, a chtějí ho vytlačit z trhu, nebo myslíte, že ne? Byli by hloupí,
kdyby se o to nesnažili...

Já si myslím, že toho necháme. Chcete-li vše mít co nejsložitější,
naprogramujte si jádro ve strojovém kódu, zapomeňte na C, které to jenom
zbytečně zjednodušuje. Atd...
</offtopic>

Miloslav Ponkrác