Cteni dat z bufferu tarfleX

radek_hnilica na linuxfan.com radek_hnilica na linuxfan.com
Pátek Březen 10 10:59:53 CET 2000

     Dobry den,

je predemno problem jak cist data z bufferu tarfleX.  Mam ho ted pripojeny k
Linuxu na stare 386SX a potrebuju z nej precist obsah.  Napsal jsem si
takovy kratky skript ale ten nefunguje dobre.

--- cut ---
#!/bin/sh

stty -F /dev/ttyS0 9600 cooked
stty -F /dev/ttyS0 crtscts -icanon min 2 time 100
echo -e "\021" >>/dev/ttyS0
while read </dev/ttyS0; do
     echo "$REPLY"
     echo "$REPLY" >>t.data
done
echo -e "\023" >>/dev/ttyS0
echo -e "\023" >>/dev/ttyS0
--- cut ---

Ovsem data ktera skript cte moc nepripominaji to co ocekavam.  Predpokladam
ze problem bude v nastaveni /dev/ttyS0 pomoci stty.  Potrebuji aby fungovalo
CTS/RTS pro spousteni datoveho toku a jeste bych potreboval timeout kterym
propadne read jestli tarfleX stoji a nedava data, to by mela byt ta
kombinace "-icanon min 2 time 100" nicmene se mi zda za crtscts nefunguje a
pocitac nestiha odchytavat data a navic pred vlastnim prichodem dat mi hodi
spoustu prazdnych radku.  Jsem z toho uplne zmaten.  Nemohl by mi nekdo
pomoct?

Radek Hnilica <radek_hnilica na linuxfan.com>
Please use pure ASCII only.

"in /dev/null, they can't hear you scream."

Net-Tamer V 1.11.2X - Test Drive