Instalace RH 6.2

Pátek Březen 10 11:54:52 CET 2000

Lukas Zapletal (lzap na fnol.cz) wrote:
: > Zdar.
: > Zkousel jsem instalovat RedHat linux 6.2, kopirovani balicku dojelo do
: 100%
: > a instalator vyhodil hlasku
: > "? No Such Fole Or Directory" a zmrznul. Zkousel jsem to znovu se stejnym
: > vysledkem, sel pouze tvrdy reset a po restartu byl disk bez systemu.
: Podle
: > mne na CD chybi nejake soubory.
: > Ze by spatne vypalene? Je to na reklamaci?
:
: Pravdepodobne se jedna o beta verzi, takze na reklamaci to urcite nebude.

Zcela jiste se jedna o beta verzi, ostra jeste neexistuje. Ja jsem si
to vypalil z original iso image a bez problemu nekolikrat nainstaloval
(kompletni instalce), takze uplne spatne to CD neni.

Leos Bitto