XFree 4.0 ... hura!

Cejka Rudolf cejkar na kazi.dcse.fee.vutbr.cz
Pátek Březen 10 13:29:12 CET 2000

Petr Tomasek <tomasek na etf.cuni.cz> wrote:

> Uz to víte, XFree 4.0 je na sviti!
> http://www.xfree86.org/
> Wow!

Ja rikam "A sakra, pozde...". Kvuli ceskym fontum.
Treba to vysvetli Petr Kolar. Ja se na to necitim.

Prave na to koukam. Uz se XFree 4.0 v noci a rano domirrorovalo
i k nam. A je to skutecne tak - jsou tam sice pocestene fonty, ale
monospaced moc monospaced nejsou. Nevim, zda jsou takto postizeny
vsechny fonty, ale napriklad v lutRS12.* jsem ted uvidel krome znaku
se spravnou sirkou 7 i dva znaky se spatnou sirkou 11 a tri znaky
se spatnou sirkou 8. Jak to zahybe s XFree nevim (zustavam
u Biznetu), ale na Sunech jsou takoveto fonty pro terminalove
vyuziti zcela k nicemu...

A jeste jedno prapodivne prekvapko - a nemuzu uverit vlastnim ocim:

FTP /> ls -l /ftp/pub/XFree86/4.0/binaries/
total 3
drwxr-xr-x  2 mirror  mirror   512 Mar 10 08:07 Common
drwxr-xr-x  2 mirror  mirror   512 Mar 10 08:32 FreeBSD-3.x
drwxr-xr-x  2 mirror  mirror  1024 Mar 10 09:14 FreeBSD-4.x

Mrkev v zime...

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science