Instalace linuxu na notebook

Jan Chalupa jan.chalupa na volny.cz
Pátek Březen 10 15:51:38 CET 2000

Petr Novotny <Petr.Novotny na antek.cz> píše v diskusním
příspěvku:200003100907.KAA16364 na aragorn.ics.muni.cz...

> Dobry den,
>
> predesilam, ze relevantni HOWTOs jsem si precetl.
>
> Kolega chce instalovat linux na laptop (nejaky TI, grafika
> Neomagic). Na strankach www.xfree.org jsem si nasel, ze 3.3.6 tu
> grafiku podporuje (a s tim laptopem beha). Stroj ma CD-ROM i
> disketu (z nichz pujde instalace).
>
> Je tu neco, na co bych si mel pri instalaci dat pozor? Instaloval
> jsem to uz na dost normalnich stroju, ale na laptop jeste ne. Nebo
> to jde "samo" - chci rict, neni rozdil mezi laptopem a normalnim
> strojem?
>

> Dik

Mam IBM ThinkPad 380ED s tou samou grafickou kartou. Pod X bezi jako SVGA
bez problemu a celkem svizne. Pouzivam RH 6.1 CZ a s instalaci nebyly zadne
problemy.
Zvuk zrejme nerozchodim, protoze zrejme bude reseny jako SW (nejsem si
jisty).
Zatim jsem jeste nerozchodil PCMCIA Ethernet a modem. Setreni funguje
a napr. v KDE jsem si zobrazil aplet znazornujici stav baterie a bylo to
stejne
jako ve Woknouz. Instaloval jsem pomoci boot. diskety a potom z CD. Bohuzel
neumi bootovat z CD.

P.S. po zmene z KDE nebo GNOME na WindowMaker je to uzasne rychle :-)))

Jan Chalupa
jan.chalupa na volny.cz