Pine a flags

Miroslav Zidek mizi na worldmail.cz
Pátek Březen 10 19:48:34 CET 2000

Dne 2 Mar 2000 22:31:06 +0100, Pavel Kankovsky napsal:
> Mozna kecam, ale mam dojem, ze neco takoveho je jedna z veci opravenych
> v 4.21. Ponauceni: kdyz mate problem, vyzkousejte nejdriv novou verzi.
Nainstaloval jsm si tu novou verzi, ale opet to same. Vsiml jsem si ale
jedne zajimave veci. Vse co posilam lokalne (tzn. to, co poslu sam sobe
na localhost nebo fcc) flag NEW ma. Odinstaloval jsem sendmail, znovu
nainstaloval, zrusil trideni procmailem a zase to same. Uz vazne uvazuju
o zmene misto sendmailu na qmail nebo smail. Co je jednodussi na instalaci
nebo nastaveni?

--
Zdraví Mirek

mailto: mizi na worldmail.cz