qmail

Daniel Rezny daniel na mail.viapvt.sk
Sobota Březen 11 13:57:35 CET 2000

Petr Novotny wrote:

> Ne. Soubor .qmail-user cte (hleda) qmail-local. Ten by napsal do
> logu jinou hlasku. qmail-local bud ten soubor nasel a provadi, nebo
> nenasel a provadi se default delivery (to, co je parametrem qmail-
> start).
>
> Jinymi slovy, chapete to nespravne :-)
>
> Jeste to reknu jinak:
> [root na saturnin qmail-1.03]# grep mailboxes *c *h
> [root na saturnin qmail-1.03]#
>
> Slovo "mailboxes" se nikde v qmailu nevyskytuje. qmail tuto
> chybovou hlasku tedy nevytvari, ale jen predava.

> Nepomuzou veci jako "man deliver", "locate deliver", "deliver --help"
> [...]

Napojil som sa na imap port a snzil som sa pouzit user ktoreho pouzivam a
nepodarilo sa nahlasit. Co mam zmenit aby mi to fungovalo. Uz to robim druhy
den a stale nic. Posta odchadza ale neprichadza na lokalne stanice. Na stanice
nasich zakaznikov pripojenych pevnou linkou to odchadza v pochode.

Dik za radu

danie