nefunkcni routing pod RH 6.1 CZ-vyreseno

Jan Povolny jpovolny na iol.cz
Sobota Březen 11 23:03:18 CET 2000

> Nemate rozjety IP firewall. Zjistite to pomoci ipchains -L. Pokud vypise
pouze
> tri radky, tak je to v pohode. Pokud jich je vice, je treba prohlednout
vsechna
> pravidla, jestli neake tuto vymenu nezakazuje.

*** Diky, diky, diky, presne v tomhle byl zakopan pes. Pouzivam samozrejme
ipchains pro maskaradu, ale ja trouba maskaradoval jen podsit 1.0 a na 2.0
jsem zapomnel. Takze bylo vsude DENY a 1.0 povolena. Doplnil jsem chain na
2.0 a je vse ok.

Diky jeste jednou, priste budu vedet, kde hledat, tohle me vubec nenapadlo.

Jan Povolny
jpovolny na iol.cz