Psani znaku s hackama v COREL LINUXu

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Neděle Březen 12 18:14:36 CET 2000

On Sun, 12 Mar 2000, Ondřej Prokop - WEBBOT wrote:

> Zabyvam se lokalizaci COREL LINUXu, moje vysledky najdete na http://www.samuel.cz/~corel_linux
> Mam vsak problem ze memuzu napsat znaky s hackama. Kdyz chci napsat pismeno s hackem tak se nic nedeje, pismena s carkami jdou napsat bez problemu. Je nekde spatne nastavena klavesnice, protoze kdyz zkopiruji znaky pres schranku, tak se text zobrazi korektne. Vyresil jiz nekdo tento problem? Pomozte.

www.penguin.cz -> Czech howto

myslim, ze kdyz overite jednotliva nastaveni oproti tam popsanemu
standardu, tak budete uspesny.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Spatril jsem ji tak jak ji panbuh stvoril.
  A stal se ateistou.