Psani znaku s hackama v COREL LINUXu

Petr Balas lists na petrbalas.cz
Neděle Březen 12 18:36:25 CET 2000

Hi

news:000c01bf8c3f$e095b880$0201a8c0 na webbot...
http://www.samuel.cz/~corel_linux
> Mam vsak problem ze memuzu napsat znaky s hackama. Kdyz chci napsat
pismeno s hackem tak se nic nedeje, pismena s carkami jdou napsat bez
problemu. Je nekde spatne nastavena klavesnice, protoze kdyz zkopiruji znaky
pres schranku, tak se text zobrazi korektne. Vyresil jiz nekdo tento
problem? Pomozte.

Co mate za adresare v /usr/share/locale ?
Pokud tam jsou cs_CZ nebo cs_CZ.iso8895-2, tak je zkuste prejmenovat
na neco jineho.

Petr Balas (petr at petrbalas dot cz)