Psani znaku s hackama v COREL LINUXU

Ondřej Prokop - WEBBOT webbot na telecom.cz
Neděle Březen 12 21:35:23 CET 2000

DOPLNENI INFORMACI O PROBLEMU

Postupoval jsem s pomoci CZECH-HOVTO, ale bez vysledku.

V souboru XF86config jsem v sekci keyboard mel xkblayout = "us"
kdyz jsem to zmenil na "cs" tak pri startu mi vyskoci okno s napisem:

Dotaz mezinarodni klavesnice:

Neni mozne nalezt symbol "slash". Pravdepodobne nesouhlasi vase implicitni X kody.
Muzete nastavit X kody v sekci "Pokrocile" konfiguracniho programu.

Tlacitkem "Pokracovat" se objevuje to same, akorat se meni symbol v poradi
"slash, 1,2,3,4,5,6,7,grave,8,9,bracketleft,0,bracketright, atd.."

V sekci "Pokrocile" nastavuji co se da, ale vysledek zadny.

Jo a jeste neco - promenne LC_ALL, LC_CTYPE vubec nemam a promenna LANG=C

Zkousel jsem je nastavit, ale nevim jak. Kdyz jsem zavrel okno s konzoli tak
promenne se stratily.

Jak tedy nastavit tyto promenne, aby se inicializovaly pri startu