squid

Marian Sabo linux-cz na cps.sk
Pondělí Březen 13 09:47:40 CET 2000

Zdravim

podarilo sa mi nastartovat squid 2.2.STABLE3, chodil mi transparentne, v
cache vsetkov poriadku.

Ale, potreboval som ho raz zhodit a nahodit znovu mi uz nesiel...
/var/log/messages:
-
Mar 13 09:43:32 hostname squid: none: (2) Adresar alebo subor neexistuje
-

co mi nepovedalo nic moc teda a bez restartovania squid bezal v pohode
(pametam sa dokonca, ze som  ho niekolko krat HUPoval, aby si nacitaval
config file, vtedy bolo vsetko OK !)
skusil som to pomocou strace a niekolko suborov mu naozaj chybalo (neviem
preco ?), ktore sa mi podarilo vsetky nejako zbastlit a nahradit, az som
dosiel k takejto veci :
-
stat("none", 0xbffffc30)                = -1 ENOENT (No such file or
directory)
-

co to preboha je ???
mam znova prekompilovat squid-a ?