Fwd: ceske fonty v X serveru (fwd)

Pondělí Březen 13 11:55:07 CET 2000

On Mon, 13 Mar 2000, arnost wrote:

> Kdyz provedu prikaz file na dvi vystup z texu (nebo
> v adresari, kde se takovy soubor vyskytuje), spadne
> cely X server. Problem je, ze vystup z prikazu file
> obsahuje v tomto pripade znak 8B (partial line forward).
> Ke shozeni X serveru staci udelat cat na predem ulozeny
> vystup z file.

Nikoho, kdo kdy videl, jak vypada libfont (ta cast Xserveru, co pracuje
s fonty), to neprekvapuje. ;)  Proste je tam nejaka chybicka, co to pri
nakrmeni (ne)vhodnymi bajtiky posle pod kyticky.

Muzete mi, prosim, poslat primo ten soubor s fontem, co to zpusobuje?
Taky by nebylo od veci sdelit, u jakych verzi byl problem pozorovan.