2xnamed pro stejnou domenu ?

Petr Prazak prazak na grisoft.cz
Pondělí Březen 13 15:38:52 CET 2000

Ahoj,

> To na aktualnim BIND (treba z RedHatu), rekl bych, nefunguje,
> protoze se to pomlati o /var/run/ndc. Ostatne, zkuste si sami. :-)

Haha. Jednak jsem psal, ze jsem mel ndc jako skript a ze pro ndc jako program
je nutno [upravit a] prekompilovat. Ani to ovsem nani nutne, protoze ndc ma
parametry -c a -p, kde se daji dotycne cesty nastavit.

Totez plati o named.conf:
controls {
     unix "/var/run/ndc" perm 0600 owner 0 group 0;  // zmenit cestu
 };

S pozdravem,
  Petr

developer @ GRISOFT(c) SOFTWARE
mailto:prazak na grisoft.cz
$ whois PP2717
ICQ# 10467674
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important