Slink a nefunkcni latex

Petr Čech cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Březen 13 19:10:19 CET 2000

Hroza Pavel napsal(a):
> Dobry den!

Ahoj,
je to sice trosku pozdni odpoved, ale clovek si musi obcas zalyzovat :)

> Minuly vikend jsem si nainstaloval Debian 2.1 CZ/SK (nainstaloval jsem si to
> metodou minimalni instalace, ke ktere postupne pridavam baliky). Chtel jsem
> si nainstalovat tetex, takze jsem zvolil baliky tetex-bin, tetex-base,
> cstex, cslatex (české neoficialni baliky)+dependence co po me chtel. Pri
> instalaci sice rval, ze generuje format z rok starych zdrojaku, ale neco
> probehlo). Pri instalaci napsal ze tex -ini latex latex.ini failed a pri

to je "znama" chyba. Problem je v latexu - je casove omezen. Je to v
/usr/share/texmf/tex/latex/base/latex.ltx, radek 495 a okolo.
Melo by stacit oeditovat \ifnum\count@>17 na treba >40

> pokusu spustit preklad latex->dvi to zarve, ze I can't  find format file
> latex.fmt. To same rika o cslatexu, pdfcslatexu, cili vseho, co se tyka
> latexu. Soubor latex.fmt jsem tam nekde nasel, ale netusim, v jakem adresari

a prave kvuli te casove omezenosti to nevytvori zadny format souvisejici s
latexem. Reseni je upgrade tetex-base z potato nebo editace toho souboru.

> se ma spravne nachazet (mam pocit, ze je v /usr/lib/texmf/tex/latex/base
> nebo tak nejak). Dela to jenom me, nebo to takhle strasilo pri instalaci
> vsem? Co s tim?

to dela az pri vytvareni formatu v letosnim roce. Jojo, latex neni y2k
compatible :))
				Petr Cech