RH 6.1cz a LYX

Zdenek Pizl admin na e2.pef.czu.cz
Pondělí Březen 13 20:47:20 CET 2000

Nazdar,

 onehda jsem provedl rpm -F *.rpm na svem systemu (ano mam RedHat, kdysi
5.2 nyni 6.1cz). Pred updatem mi lyx chodil jako vino, po updatu nesel
vubec, musel jsem ho prekompilovat (verze 1.1.4) - to bych i pochopil,
neb jsem mel nove knihovny.

Proc mi ale misto matematickych symbolu a pismen recke abecedy pise
kraviny, ktere se tvari jako akcentovana pismena a podobne nesmysly, to
tedy nechapu. Vite nekdo, co s tim ???

P.S. - jen v lyxu, vysledny DVI/PS soubor je v poradku...
          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...