RH 6.1cz a LYX

Zdenek Pizl admin na e2.pef.czu.cz
Pondělí Březen 13 21:35:47 CET 2000

Petr Kolar wrote:

> Chybejici nebo spatne fonty?

aaano, je to tak. Kdyz jsem to pustil z terminalu s -dbg 512, tak to
kricelo, ze misto symbol pouziva fixed. Stacilo mu do latin2 fontu
dokopirovat symb* z latin1, pridat do font.dir prislsne radky a bylo
vymalovano. Doufam, ze to neni moc nestandardni postup, ale v latin2
fontech se zadny *symbol* font nevyskytoval ....

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...