XFree86 4.0

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Pondělí Březen 13 22:25:18 CET 2000

   From: Tomas Nemec <tomas.n na atlas.cz>
   Date: Mon, 13 Mar 2000 20:40:57 +0100

Zdravím,

   > Zdravim skousel jste uz nekdo XFree86 4.0 , jake mate prvni dojmy ?

já jsem to již zkoušel :-) a mé první dojmy jsou asi takové: mít před sebou
čtyři monitory, na jednom GNOME, na druhém KDE, na třetím Emacs a na čtvrtém
... no prostě paráda. Podstatně vylepšená architektura - pouze jeden X server
s velmi výrazně zjednodušenou konfigurací, podpora multihead, apod. Co víc si
jen přát.

   > Chtel bych to vyskouset ale nevim co stahnout, v binaries je pouze
   > FreeBSD.

Tak si to přeložte :-)) To byl vtip, ani to nezkoušejte :-) Já jsem to zkusil
a tomu stroji, který to dělal, to ani tak moc dlouho netrvalo, ani paměť se
nedokázala zaplnit, ani jeden ze čtyř procesorů se nezadýchal, ale trvalo mu
to pěkně dlouho.
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz