XFree86 4.0

moje pmoje na scova.vabo.cz
Pondělí Březen 13 23:11:19 CET 2000

Dne Po, 13 bře 2000 jste napsal(a):
> Zdravim skousel jste uz nekdo XFree86 4.0 , jake mate prvni dojmy ?
> Chtel bych to vyskouset ale nevim co stahnout, v binaries je pouze
> FreeBSD.
>
> Tom

Pouzivam od predchozich snapshotu na Rive M-64 a nemuzu si stezovat. Rychlejsi
a konecne kdyz prehravam video, tak si X-servr nevezme 40% vykonu. Rozporuplne
dojmy mam pouze z DRI. Melo byt na vsechny mozne karty a zatim je poradne jen
na 3dfx. Mam pocit , ze u Nvidie to s tou podporou neni tak horke, ale treba se
pletu (doufam).
Jo a binarky jsou tam pouze na FreeBsd, takze stahnout zdrojaky a
"make World install install.man" a doufat. Hlavne nezapomente, ze XFree-4.0
pouzivaji trochu odlisnou strukturu XF86Config a proto je treba pouzit
xf86config. Doufam ze to je vse dulezite. Pokud neni tak mne jiste nekdo rad
doplni.
					moje

--
Tomas Konir