NABIDKA HW: starsi synchronni karta SDL

cibulka na kovopetrol.cz cibulka na kovopetrol.cz
Úterý Březen 14 00:18:21 CET 2000

Kdyz uz je tu o tom diskuse, dovolim si jednu otazku, ktera me ted
trosku trapi: je lepsi pouzit kartu (a pripadne se potykat s ovladaci
atd), nebo je nejaky duvod pro na pripojeni linky s V.35 nepouzit
konvertor V.35 <-> UTP (samozrejme +sitovka a routovani:)) ???

..porad me laka spis ta druha cesta, ale nevim.. :-)
JaCi