Error 139 pri kompilaci jadra

Úterý Březen 14 02:15:43 CET 2000

Klimesovi (klimesovi.mnichovice na worldmail.cz) wrote:
: Mam problem pri kompilaci jadra: Mam RH 6.1 CZ a 486/66. Kernel se kompiluje
: desne dlouho

To je na takovem starickem stroji naprosto normalni. Taky mam jeden takovy
doma, a jadra jsem se na nem uz prekladat odnaucil. :)

: a nakonec mi jen vyplivne chyby Error 139 a Error 2. Zustanou mi
: taky soubory /usr/src/linux/vmlinux, /usr/src/linux/arch/i386/boot/bzImage
: (jehoz velikost je ovsem 0 b),
: /usr/src/linux/arch/i386/boot/compressed/bvmlinux a
: /usr/src/linux/arch/i386/boot/compressed/bvmlinux.out.  Po make xconfig
: spoustim make dep clean bzImage. V dokumentaci jaksi nemohu najit odpoved.
: Nevite, jak dotahnout kompilace do zdarneho konce?

Nainstalujte si rpm balik dev86.

Leos Bitto