Problemy s videokartou ATI

Ondřej Ludvík Ondrej.Ludvik na seznam.cz
Úterý Březen 14 06:13:59 CET 2000

Vazeni,

 mozna je odpoved na moji otazku velice jednoducha az stupidni, ale ja si s ni nevim rady, protoze jsem naprosty Linuxovy zacatecnik.
Nainstaloval jsem si Linux distribuci RedHat 6.1 CZ ale nepodarilo se mi spustit xwindows (vzdy zustane jen cerna obrazovka a pocitac "zatuhne"), presto, ze instalacni program podle mne detekoval videokartu spravne. Predpokladam, ze problem bude v nakonfigurovani moji videokarty kterou M$ Window$ detekovali jako ATI Rage 128 Expert 128, pripadne monitoru ViewPoint 19".
Prosim pokud ma nekdo skusenosti s touto vidokartu o radu.

              Dekuji Ondrej Ludvik
              ondrej.ludvik na seznam.cz

-- http://email.seznam.cz
-- email zdarma na cely zivot